مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 07:572022-01-22اقتصادي

احداث 43 واحد مسکن معلولین در اسدآباد


مدیر اداره بهزیستی و توانبخشی اسدآباد از احداث 43 واحد مسکن تک معلولیتی و دو معلولیتی مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان خبر داد.

- حسین بیاتی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از این تعداد مسکن 40 واحد به مسکن تک معلولیتی و 3 واحد به مسکن مددجویان دو معلولیتی شهرستان اختصاص داشته و احداث این واحدها در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکن معلولین مددجوی بهزیستی شهرستان برای سال آینده قابل افتتاح و بهره برداری هستند، افزود: از 40واحد مسکن تک معلولین در دست احداث شهرستان 38 واحد مربوط به ساخت و دو واحد مربوط به خرید مسکن در قالب تفاهم نامه با بنیاد مسکن بوده که اختصاص اعتبار آن انجام شده و سهمیه اعتبار شهرستان به منظور پرداخت به زودی از طریق استان به شهرستان تخصیص داده خواهد شد.

بیاتی فر در ادامه با بیان اینکه اختصاص اعتبار سه واحد مسکن دو معلولیتی امسال شهرستان هم در حال تخصیص است، تصریح کرد: در سال جاری 90 میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض از محل اعتبارات ملی و استانی برای ساخت یک واحد مسکن ایتام به مددجوی بهزیستی این شهرستان پرداخت شده است.

وی همچنین از 100 میلیون تومان ودیعه مسکن به 10 نفر از مددجویان مستاجر این شهرستان خبر داد و گفت: جذب اعتبار لازم ودیعه مسکن انجام شده و به زودی به این مددجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 43 واحد مسکن معلولین در اسدآباد

احداث 43 واحد مسکن معلولین در اسدآباد